Creativitate interbelica, am zis!

Atelierele cu iz interbelic au fost atractia tuturor, atat a copiilor cat si a adultilor.

La atelierele marca Creative Arts, iubitorii de arta interbelica au facut felicitari si carti postale ca pe vremuri, au cusut si accesorizat palarii, voalete si headbands, cloche-uri si toci, cercei Charlestone.
Ii vedeti in actiune mai jos. Iar, pentru si mai multe fotografii, trage un ochi pe pagina de Facebook a Creative Arts: facebook.com/CreativeArtsBucuresti/photos.

Si la Incubator 107 a fost mare agitatiune:

– Atelierul ambulant de Idei Cusute, cu tema „Flori de voal pentru bal” a fost ocazia perfecta sa invatam cateva trucuri pentru schimbarea la fata a rochiilor si jachetelor de primavara-vara – intr-o interpretare creativa de criza, prin asemanare cu perioada anilor 1930 cand criza economica mondiala declansata in 1929 a determinat foarte multe femei de rand sa gaseasca solutii creative de imbunatatire, reinventare si infumusetare a hainelor din garderoba!

– De asemenea, am si tricotat, am invatat trucurile unei coafuri reusite cu cozi si spice impletite, am invatat cum sa ne comportam ca adevarate doamne si domni, ne-am delectat simtul olfactiv cu parfumuri artizanale deosebite, si, nu in ultimul rand, am dat palma cu viitorul la atelierul de Tarot.

1 comentariu (+add yours?)

  1. Trackback: Prima editie Picanterii de Bucuresti, 23-25 martie 2012 « picanteriidebucuresti

Sa vorbim, mon cher!

A member of the Global Creatives Network
