Guerrila kniting

La Guerrila kniting, Andreea Puiu o să aducă în prim plan una din activităţile preferate ale bunicilor noastre – tricotatul. Vom redescoperi o activitate pe care o credeam învechită, vom învăţa să ne transformăm puloverele vechi în haine şi accesorii utile şi drăguţe.

Veți afla mai multe despre graffiti-ul tricotat, numit și yarn bombing sau guerilla knitting care s-a răspândit în toată lumea. De asemenea, vom afla care este legătura dintre rugby și tricotat! Ce rugbist a fost atât de pasionat de tricotat încât a început să scrie cărți pe această temă! Sigur vom mai descoperi și alte legături sau le vom crea noi.

O să înnodăm și deznodăm, o să fim cu ochii pe două andrele și cu degetele înfășurate.

Andreea Puiu – „Aș fi baroneasă de Munchhausen dacă aș spune că m-am apucat acum puțin timp de tricotat. La 6 ani mi se părea doar un joc într-un sat din Oltenia, lângă o străbunică adorabilă care torcea lângă mine.

Am revenit la tricotat după facultatea de Litere când am primit o provocare să mă exprim și altfel decât prin cuvinte. Întâmplător, un prieten mi-a amintit de tricotat și cum se pune ața pe andrele. De atunci, prefer acest mod de relaxare.

Atelierul se tine sambata, 24 martie, orele 15.00 – 17.00.

2 comentarii (+add yours?)

  1. Trackback: picanteriidebucuresti
  2. Trackback: Eu la ce atelier vin? « picanteriidebucuresti

Sa vorbim, mon cher!

A member of the Global Creatives Network
